091206

Man sitter och lovar att man ska börja blogg och blogg ordentliget, men när man lovar något så ska man väl hålla det också? Och oftast håller man aldrig ordet.. Jag har inte bloggat sen jag åkte till gran canaria och jag har varit tillbaka ett väldigt bra tag. Jag kunde slängt iväg ett inlägg, jag lovade men höll det aldrig.. Därför tänker jag inte lova något nu. Hur har det varit sen jag kom hem i från den underbara resan? Förutom att jag blev sjuk under resans gång och var sjuk när jag kom hem, har det varit helt okej.. När jag kom tillbaka var det som att allt kom som en chock till en. Man missar så mycket på en vecka plus att jag blev sjuk så det blev några dagar hemma efter resans gång, vilket gjorde att jag missade ännu mer.. Känner en jävla press just nu, men det är så det är. Det är bara att bita i det sura äpplet.

I förr går(091204) åkte jag hem till Mikaela med Erika och lite senare på dagen kom Julia och vi bakade tårta och hade en mysig tjejkväll där vi kollade på film och snackade om allt.. Natten blev igentligen inte natt utan vi låg i sängen och lyssnade på musik och cpade oss. När klockan närmade sig fem sex så somnade alla typ. Två eller en timma senare skulle vi upp för vi skulle åka till Johan och sjunga för han, han fyllde år igår (091205). Vi myste hos han, vid två drog vi och åt. Sedan åkte vi in till stan en snabbis, så drog vi oss efter till bowlingen. Fast först stannade vi till hos Daniel. Det var kul att bowla, skit jag suger verkligen på det. Men det var kul. Sedan drog jag hem och slappade, hade tänkt att åka till johan lite senare på kvällen men jag orkade inte, hade aldrig orkat åka hem på kvällen och sen hade jag ingenstans att sova heller mer än hemma. Idag (091206) har det bara varit allmänt slapp dag, helt slut efter fredagens och halva lördagens bravarder. Har i stort sätt umgåtts med diana och familjen samt kollat på några lost avsnitt. Nu sitter jag och lyssnar på musik, hade tänkt att jag skulle duscha snart. Nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver innan jag lägger mig. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0