091212

Hejhej bloggen!
Hur står det till ute i vida världen? Själv är det bra, förutom att jag har en jäkla hosta! Jobbigt, men jag lever. Denna helgen och förra veckan har jag varit jäkligt osocial, har haft riktigt mycket att göra. Nu denna helgen har jag jobbat/jobbar. Idag jobbar jag från ett till fyra. 3 timmar är inte mycket men tro mig, tiden går så sakta! Och då menar jag sakta. Igår jobbade vi från tolv till fyra och det var riktigt segt. Jag och mikaela stod på taket vi mötte även vår lärare Fredrik, haha .. Vi fyra åkte jag hem igår (091112), var hemma runt fem halv sex. Började i stort sätt att plugga. Sen gjorde jag inte mycket mer igår kväll! Vad ska jag göra idag? Jag ska jobba,plugga och träffa martinsson. Men nu hinner jag inte och orkar jag inte skriva mer. Hörs lite senare, får se om jag slänger iväg något inlägg. Pussochkram/camilla.

Kommentarer
Postat av: freddi

hosta är hemskt :O har också åkt på den förbannade hostan :O

2009-12-13 @ 20:43:44
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0