091214

Tja!
Hur mår ni? Själv mår man bra är bara galet trött på hostan och trött helt allmänt. 3 veckors lov kommer sitta fint, förutom att jag kommer jobba i stort sätt hela nästa vecka så det blir ju faktiskt bara 2 veckor :). Min dag idag har varit riktigt seg. På schemat stod det engelska så det var bara att pallra sig dit 08.30! Halv seg lektion, men gick väl hyffsat fort. Sen var det matte, men då orkade jag verkligne inte göra något än att spela. Efter det var det idrott och jag får inte vara med just nu så då gick jag aldrig dit. Utan jag satt med Linus,August och Adam istället. Efter idrotten och bamba gick jag ner och satte mig och sov. Haha, sen var det musik för hela slanten (nästan iallafall). Vi satte oss i vår ensamble grupp och snackade. Sen hände väl inte så mycket mer än att jag snackade lite med Linus,Daniel och Ulrika. Nu sitter jag här och dricker kaffe och försöker plugga men har ingen lust att plugga för fem öre. Så jäkla segt, känner mig inte speciellt motiverad vid det här tillfället. Trött som man är! Men nu ska jag faktiskt fortsätta. Vad har ni gjort idag?
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0