091216

Hejsan bloggen!
Hur står det till med mina läsare? Själv är det bra men jag är galet trött.. Igår (091215) var det ettornas konsert jag och andre var ljudtekniker, det var riktigt kul! :) Och förutom det, så var det en riktigt mysig och skön konsert. Idag var det uppspel för att visa vad man lärt sig under sång terminen m.m. Var så sjukt nervös att framträdanet sög ordentligt. Jag blev sjukt nervös när jag gick upp på scenen, men när jag satt och kollad på alla andra så kände jag inget. Tänk om det ändå varade? Jag kanske kan skriva någt inlägg om nervositet inom musiken.. Hur jag upplever det, tror att det kan vara en bra idag faktiskt. Men nu ska jag på toa sen ska jag sova. Imon är sista dagen, lite pigg vill man faktiskt vara.
Natti, kraaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0