091217

God kväll!
Hur står det till med er? Mig är det bara bra med, lika trött som vanligt. Vad har ni gjort idag? Själv ha man varit i skolan en mycket mycket kort stund. Det varade bara en halv timme tror jag. Vägen till skolan var väl ändå den värsta. Jag skulle ta en buss som går 09.01, så jag gick ut ca tio minuter innan den skulle komma. När klockan 09.01 så kom inte bussen. Men med lite efter tanke så tänkte jag att det bara var liten försening. När klockan slagit 09.30 så har inte bussen kommit än. Snacka om att man blev förbannad, jag fick då ta en annan buss som tog mig till angered och i från angered tog jag spårvagn till gamlestaden och i från gamlestaden tog jag 59 an. Det gjorde ju så att jag blev försenad. Blir jäkligt arg och besviken på vastrafik. Det borde ändå vara bättre koll! Nu ska jag inte klaga mer.

Efter skolan så tog jag mig in till stan och började shoppa julklappar till tjocka släkten. Dom jag har kvar till är väl min syster ( har köpt en sak till henne men något mer ska hon få.) och sen har jag lite kvar till Mikaela. Mina pengar är sluuuuut! :(.. Synd för mig. Haha, julpengarna försvinner fort som fan, ändå har jag handlat så billigt som möjligt. Innan jag skulle hem förut såg jag ett par skor som jag varit uta efter innan, då kostade dom 500 kr. Men nu kostade dom 200 kr och jag hade 400 kr kvar, jag köpte faktiskt dom. Im in lööve. Sen så sprang jag in på glitter för att köpa en hår klämma och ett par örhängen till mig själv. Det resulterade till att jag bara hade 140 kr kvar. Och nu sitter jag och väntar på att mat ska komma. Blev en kebab rulle idag eftersom mamma inte orkade göra mat (inte jag heller för den delen). Så där rök 100 kr för jag fick betala för min bror också.. Om jag ändå kunde få tillbaka dom. Skit samma jag får pengar sen ändå hoppas jag på iallafall. Dagen ilands problem. Pengar! När jag kom hem förut så slog ja in alla julklapparna och la dom under granen. Jag är först i år igen. Haha, sen sov jag :D. Nu sitter jag här och vill kolla på en film.. Nu får ni ha det bra.

Tomten lever stadigt liv.


Tomten dör i ett ostadigt och brett liv.

HAHAH dålig humor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0