091220

Hej
Hur mår ni? Själv mår jag bra men är riktigt trött. Natten till idag var halvt bra, har drömt och haft gör ont i ryggen. Ryggvärken kommer ifrån att jag har stått upp varje dag i stort sätt och så har det varit kyla ute. Inte konstigt om den tar stryk nu. Sånt man får tåla antar jag. Idag hade jag rätt så kort dag, kändes som att vi stod där i flera timmar men icke sa nicke och log :). Imon är det där i mot långt pass 8 timmar. Får se hur det kommer gå, orkade knappt idag så. Kylan tar stryk på en. Slut med klag nu dåva. Har ni något tips på vad man kan göra på nyår? Har absolut ingen aning vad jag ska göra. Vill festa, göra något riktigt roligt. Får se säg. Vad ska ni gör själva? Mysa med pojkvännen,vara med familjen? Eller något annat ruuuligt? Nu ska jag kolla runt lite på internet. Kraaam / camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0