091231

Nyår idag, kul ska det bli :). Hur mår ni? Själv mår jag bra, lite ont i ryggen efter att jag städade igår. Haha segt. Just nu ligger jag i min bäddade säng med kaffe,musik och tända ljus. Riktigt mysigt, älskar ljus. Man blir så varm att att titta på sånt. Vad har ni tänkt att göra på nyår afton? Själv ska man med Martinsson, först ska vi äta någonstans sen skall vi på fest. Det ska bli mysigt. Det var länge sen jag och hon festade. Nytt år och nya tag eller hur är det man säger.

Nyår känns så överskattat, men jag känner verkligen att i år måste jag göra något riktigt roligt. I och för sig har jag alltid gjort något roligt på nyår. Det är snart ett nytt år och jag ser fram i mot det, nya äventyr. Det ska bli så sjukt kul också. Känner att jag behöver ändra på lite saker och därför får jag en chans att ändra på det nu när det är ett nytt år. Jag ska verkligen kämpa! Innan har jag aldrig haft orken att ändra på saker, men nu vill jag ändra på sakerna. Detta året (2009) har varit något utav det jobbigaste året för mig personligen, jag har haft så många motgångar att under dessa månader som varit nu har tagit koll på mig. Jag hoppas att dessa motgångar blir bra nu under 2010! Annars vet jag inte vad jag gör. Livet är som en bergodalbana eller vad säger ni?

Nu ska jag kolla runt mer. Skriver senare :). Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0