fixat garderoben och lådorna. (091230)

Som rubriken leder har jag fixat kläderna som låg i påsar och skräpade,dessutom fixade jag allt som låg huller och buller i garderoben och i låderna. Lägger in bilder på min stora garderob.. Grejen med kläderna är att jag får inte plats med något mer i min garderob. Den är smockfull.. Varför i hela friden köper man kläder man aldrig använder? Dags att börja använda dom oanvända kläderna.. Är ni som mig och samlar på sig en massa kläder? Och sen när ni rensar kläderna så slänger ni dom,ger bort dom eller något annat? Jenny och jag har samlat på oss en hel del, dags för en rensning snart. Behövligt. Nu ska jag faktiskt fortsätta städa rummet, här behövs det städa lika mycket som garderoben och lådorna behövdes. Eller ja inte lika mycke men rätt mycket. Vi höres sen :).
Kraaaaaaaaaaaum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0