091118

God morgon
Klockan är ca fem över sju och jag är jävligt trött. Har varit vaken i en halvtimma ungefär, hatar att vara tvugen att gå upp tidigt när halva ens klass har sov morgon till tio.. Det är rätt så irreterande, men  tuff shit! Jag börjar halv nio med sång. Ska bli kul, fast jag får se hur det går idag eftersom jag har fortfarande snuva och ret hosta som ligger och tickar på. Men det ska nog gå ändå. På sången håller jag på med låten " Warwick Avenue " av Duffy. Bra låt. Just nu håller jag på med massa övningar för att slappna av själva rösten, eftersom jag spänner när jag ska sjunga ljust. Det är kul att få lära sig.. Och det går riktigt bra även fast man är krasslig, men det är dubbelt så mycket jobb än när man är frisk. Tonerna blir inte speciellt rena, men what ever. Det får gå. Kanske kan lägga in lite övningar och så som jag gör med min sångpedagog Sandra. Men nu hade jag tänkt avsluta detta inlägga och ägna mig åt att göra i ordning mig, måste borsta bissarna. Sen är jag klar i stort sätt. Tror jag. Iallafall ha en väldigt bra dag och ta hand om er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0