091119

God morgon!
Hur mår ni? Själv mår jag bra men jag har lite ont i magen, får ont i magen när jag tänker på flygresan. Det ska nog gå bra. Haha, jag som försöker lugna ner min syster kan inte lugna ner mig själv. Imon åker jag, helt otroligt! Jag har väntat sen juni/juli månad på november månad. Dom första månaderna var jag gör osäker men det visade sig att jag skulle åka. Riktigt pirrigt och najs. Jag har längtat sjukt mycket. Lite mindre snack nu då, strax ska jag till skolan. Igentligen skulle vi haft sov morgon till kvart över tio, eftersom vi inte hade ljudtekniken i tisdags eller igår så valde vi att vi skulle ta det torsdag morgon. Orkar jag? Nej, är galet trött.. Sov så spänt i natt. Men nu måste jag verkligen plocka in frukosten och sen borsta bissarna så jag kan åka till skolan.. Ha en bra dags så hörs vi kanske senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0