fixat designen lite

Tja:)
Som ni ser har jag ändrat designen, är fortfarande inte så jag vill ha den men den får räcka så länge! Snart skall jag fixa kategorier. Kan berätta lite om vad jag kommer att skriva om. Först och främst så kommer jag att skriva när jag har tid. Ska försöka klämma in ett till tre inlägg per dag. Mina kategorier kommer att vara om musik,kläder,resor,kompisar,familj,partyn och lite vardags saker som skolan. Det jag mest ska göra är väl skriva om musiken. Men också lägga till dom tråkigare punkterna. Nu på fredag händer det en väldig rolig grej, jag och min syster ska resa utomlands för första gången och det ska bli så himmla skoj! Vi ska åka till gran canaria och ha det riktigt gott, jag ska ta bilder,festa och bara njuta av frihet och lugn! Det kan behövas, har varit mycket i skolan nu på senaste tiden. Tvåan är väl svårare än ettan. Vi har haft gör mycket prov, men det är bara bita i stjärten och le. Nej nu ska jag fixa kategorierna och sen sova tror jag.
Kram Camilla


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: CAMILLA! :D

Jag vågar inte? :S passar nog inte i det..

2009-11-17 @ 22:27:03
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: janni

Caaamillaaa, jag saknar dig! :( <3

2009-11-17 @ 22:39:11
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0