home

Hej,
har varit hemma en bra stund nu, är helt slut och har verkligen jätte ont i huvudet. Det går igentligen inte att beskriva men jag har sjukt ont, och en tablett hjälper då inte :(.. Lite tråkigt men jag får stå ut! Imon har jag skola till halv fem lite segt men helt okej.. För på fredag åker jag i väg till ett varmare land, ett varmt ställe där jag bara ska njuta.. Och då hoppas jag att min huvudvärk har gått över. Vi ska upp klockan tre på natten på torsdag/fredag natt, vår buss går fyra.. Kommer jag ens att somna imon? Japp det tror jag allt. Jag är galet taggad. Hela veckan som kommer, kommer att vara amazing. Ska ni ut något under vintern? Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0