100109

Hur mår ni? Själv mår jag bara bra. På morgon kvisten har jag sökt lite jobb och precis ätit lite frukost. Igår kväll fixade jag mitt engelska CV som jag ska skicka till utomlands jobb. Hoppas verkligen att jag får något sommar jobb utomlands. Drömmar ska man ha och jag sak allt göra allt för att få ett sommar jobb utomlands. Älskar att åka utomlands. Även om jag bara gjort det en gången. Första gången blev jag förälskad.

Igår (100108) var jag,Julia och Mikaela och tränade. Det var sjukt kul och skönt. Vi körde  intervaller (motion). Efter det körde vi ett styrkepass. Sista maskinen jag körde i går var benpressaren och det var riktigt skönt. Idag har jag inte alls ont i bena efter det. Eller lite ont har jag men inte lika mycket. Men ett ställe där jag är väldans öm på är armarna. Det är så det ska vara efter man tränat. När vi gick från träningen igår kände jag mig riktgit pigg och stolt över att jag hade tränat. På måndag kör vi zumba och yoga samt styrke och intervall tror jag. Längtar sjuk mycket till måndag. Vill så gärna testa zumba. Ska bli sjukt kul.

Idag är det lördag. Frästen i strömstad så gick nästan alla med på att vi inte skulle äta godis på två veckor. Det är lite svårt men ändå skän insats. Man bli sugen på allt. Det typiska är ju att jag fick min mens igår och jag blir så fruktansvärt godis sugen av det. Jobbigt? Ja. Men jag ska klara det. Dessutom har jag inga pengar för att äta något godis heller. Haha! Idag(lördag) ska jag åka till Mikaela med Erika. Vi ska bara ta det lugnt och prata. Vi kanske ser på film eller så lyssnar vi bara på musik. Något blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0