100110 lista.

Namn: Camilla Larsson

Kallas för: Camilla,millan,pillan.

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: höger

Piercingar: only the ears. Men snart blir det någonstans på läpparna , eller i näsan :D

Tatueringar: nop

Längd: ca 168 cm

Skostorlek: 40-41

Hårfärg?: Röd

Fräknar: om jag har..

Motto: Lev livet.

Kär? : nej

Önskar du att du bodde någon annanstans?: ja, egen lägenhet eller utomlands.

Tycker du att du är attraktiv?: inte någon jävla stans

Dricker du?: alkohol ja.. Cola m.m. ja

Röker du?: är jag stressad,har ångest och festar så röker jag.

Vilket schampo använder du? : wella

Vilken parfym använder du? : vanilj,cocos och kiwi parfym :D

Vad är du rädd för?: höjder,små kryp. ORMAR!

Gillar du att tvätta?: nej men ibland kan det vara avslappnande.

Gillar du berg- och dalbanor? : nja vissa.. höjdrädd

 

Senaste…

Filmen du hyrde?: åh det minns jag inte :S

Filmen du köpte?: minns inte

Låten du hörde: rihanna – wait your turn

Låten du laddade ner?: minns inte.

Personen du ringde? : Daniel

Personen som ringde dig?: pappa

TV-program du såg?: The City

Person du tänkte på?: ingen.

 

Favorit…

Låt: Once when i was little – James Morrisson

Sak att göra: testa nya saker.

Sport: dans och grupp träningar.

Dryck: Bonaqua Päron!

Kläder: Leggings,tunikor, flanell skjortor,strumpbyxor, klänningar m.m

Film: Har ingen speciell favorit.

Bil: Opel! Hahaha

Serie: The hills,the city,greys anatomy,gossip girl och one three hill.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke?: När jag var mindre ja.

Gråtit över en flicka?: ja

Ljugit för någon?: Ja, det är väl något alla gör någon gång.

Varit i slagsmål?: Nej

Blivit arresterad?: Nej

Träffat någon från internet IRL?: Ja, annars hade jag inte haft så många bra vänner nu!

 

Antal…

Gånger du varit kär?: mångaaa

Gånger ditt hjärta brustit?: never

Hjärtan brustet på grund av dig?: never

Tjejer du kysst?: har väl blivit några men inte kysst :p. Pussat :D kompis puss :D

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: 3-4

Gånger ditt namn varit med i tidningen? : 6

 

Senaste…

Boken du läste? : Håller på att läsa “ 14 år till salu “

Personen du fick e-mail av?: Något spel reklam :s

Personen du fick brev av?: plusgymnasiet.

Personen du fick sms av?: Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Någon vecka sen,

Saken du köpte?: igår (100109)

Vad har du gjort idag?: Kollat på film,pluggat och städat.

Brukar du svära mycket?: Det har blivit en hel del nu på den sista tiden.

När stiger du upp på morgonen?: Skol tid : 06.20 , helger: 09.00 – 11.00

Vad har du på dig?: Trosor och en svart t-shirt.

Vad ska du göra ikväll?: Jag ska lägga mig och kolla på film och sen sova.

Vad är du allergisk mot?: Damm och kvalster

Var har du ont?: Magen.. Sen har jag tränings värk :D

Använder du hårspray?: Japp

Kan du stå på händer?: bara om jag är lutad mot väggen xD

Håkan Hellström eller The Ark?: lätt att det är håkan!

Salt eller socker?: BÅDA

Gillar du ketchup?: Svin gott.

Är du glad nu?: nej det kan jag inte påstå.

Var du glad igår?: Ja jag umgicks med bästis och Erika :)

Vad dansar du till?: det som pumpas ut i högtalarna :)

Stockholm är… ?: riktigt lovely

Göteborg är… ?: wonderful!

Kan du sjunga? : Ja dom påstår det.

Spaghetti eller makaroner?: Spaghetti

Land du vill besöka?: Många, men några jag vill mest åka till är, Gran Canaria (igen!),Australien,Storbritanien,Afrika,Thailand,Grekland,Spanien,Italien, m.m.


Kommentarer
Postat av: ...................

Filmen du köpte?: ballerina kex HAHAHAHAHA

2010-01-11 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0