2010-01-02

Andra dagen på det nya året. Hur känns det? Bra. Har inte gjort mycket alls. Men det lilla jag har gjort, som att städa och varit barnvakt så har det varit helt okej. Har inte hunnit skriva sen den 31 december 2009. Men nu har jag fått chansen. Jag sitter och lyssar på " a drop in the ocean " av ron pope. Riktigt bra låt som jag fick höra förra året(2009). Känns som det var länge sen 2009 var.  Hade faktiskt tänkt att fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt, m en stund tar jag nog med mig barna på en promenad till dalen. Småttingarna tar kål på gamlingarna. Sen behöver dom nog lite luft. Hahah. Kraam


Vad kommer ni sakna i från 2009
?
 Själv kommer jag sakna gran canaria resan, sen så finns det lite mer jag kommer att sakna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0