kväll

God kväll!
Vad hittar ni på? Själv ligger jag i sängen och chattar med jacobsson. Vi planerade precis att vi skulle träna zumba på måndag. Verkar vara riktigt roligt. Kan skriva in vad det står om träningen. Imon börjar skolan igen, segt. Känner inte för det samtidigt vill jag komma närmare studenten. Men i och för sig är det kul och börja med musiken igen. Men dom andra ämena .. NEJ tack. Men nu ska jag nog försöka sova eller nej det ska jag inte alls göra. Jag ska kolla runt på nätet, och efter det skall jag nog ta en smörgås. hehe :). GOD NATT


Zumba: Zumba är en effektiv form av fitness-träning till svängig latino- och världsmusik som får dig att träna utan att du ens tänker på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0